ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ “BLACK FRIDAY” – ΕΝΑΡΞΗ “CYBER WEEK”

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ “BLACK FRIDAY” – ΕΝΑΡΞΗ “CYBER WEEK”

ΕΣΕΕ Logo

Αθήνα, 27 Νοεμβρίου 2017

Δήλωση Προέδρου ΕΣΕΕ κ Β. Κορκίδη για τα αποτελέσματα της κίνησης στη φετινή «Black Friday» και της έναρξης της «Cyber Week»

«… τη 2η χρονιά εφαρμογής στην Ελλάδα, η «Black Friday» της μίας ημέρας, επεκτάθηκε σε τριήμερο, αλλά ακόμα και σε εβδομάδα. Το ξεχείλωμα αυτό μας προειδοποιεί ότι του χρόνου θα μιλάμε για, «Greek Black Week». Είναι γεγονός ότι φέτος παρατηρήθηκε μεγαλύτερη συμμετοχή επιχειρήσεων καθώς και εντονότερο ενδιαφέρον των καταναλωτών στη συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια. Οι καταναλωτές σίγουρα φάνηκε να ευχαριστήθηκαν τις στοχευμένες αγορές τους κυρίως στα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά είδη, στην κινητή τηλεφωνία, στα είδη δώρων και τα καλλυντικά, με αποτέλεσμα η μαύρη Παρασκευή να εξελιχθεί σε «άσπρη μέρα» για τα ταμεία, κυρίως των μεγάλων και ισχυρών της αγοράς, αλλά και όσων μικρομεσαίων είχαν γεμάτα ράφια και έκαναν γενναίες προσφορές.

Ακολουθεί η «Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2017», η οποία τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, ενώ φέτος θα διαρκέσει από την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου έως την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου. Κατά το διάστημα αυτό, πάνω από 250 ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα παρέχουν ελκυστικές προσφορές προς το καταναλωτικό κοινό, προτρέποντάς το να “βιώσει” τη διαδικτυακή αγοραστική εμπειρία. Στόχος της επιτυχημένης δράσης που διενεργείται στην Ελλάδα για 5η χρονιά από το 2013, είναι αφενός μία ευκαιρία του καταναλωτικού κοινού να αγοράσει σε τιμές προσφοράς και αφετέρου η εκπαίδευση και ενημέρωσή του στη διαδικασία της «online» αγοράς και των πλεονεκτημάτων της.

Μετά τη «Black Friday» και τη «cyber Monday» μπαίνουμε στον τελευταίο μήνα του έτους και στη τελική ευθεία της Χριστουγεννιάτικης εορταστικής αγοράς που θα κρίνει και το τελικό αποτέλεσμα της συνολικής κατανάλωσης και του ετήσιου τζίρου των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου για φέτος…»

Share this post